NDL Talent - Werving & Selectie
 

Trots op onze relaties!

Peter Brakenhoff – Controller bij Allrig

Nicole de Lange en Astrid Verburg van TOP HR desk vormen samen een goede mix van HR-specialisaties. Daardoor kunnen ze Allrig over veel onderwerpen adviseren. En ze denken stappen vooruit. Zo waren ze er ook in deze coronaperiode vlot bij om ons te wijzen op de mogelijkheden die er zijn. En eerder attendeerden ze ons op het Generatiepact Metaal & Techniek, een regeling in onze CAO. Eén van onze medewerkers maakt daar nu gebruik van en binnenkort volgt een tweede. 

Allrig werkt al langer samen met Astrid en Nicole. Toen onze interne HR-Manager ruim een jaar geleden vertrok, werd besloten de personeelsadministratie uit te besteden. De keuze hiervoor viel op Astrid en Nicole en dat bevalt nog altijd uitstekend. Begin 2020 hebben we de salarisadministratie van ons administratiekantoor naar TOP HR desk overgeheveld.

Dat liep heel soepel. Nu hebben we alles op één logische plek en fungeer ik als doorgeefluik voor TOP HR desk. Ze zijn altijd prima bereikbaar en acteren snel.

We communiceren per telefoon of mail, en zo nodig ook op afspraak. De volgende stap is dat TOP HR desk gaat bouwen aan meer structuur rond onze individuele werknemers. Zij nemen dan ook de functioneringsgesprekken voor hun rekening, plus de opleidings- en persoonlijke ontwikkelplannen. Een mooie toevoeging!


Noor Luns – Partner bij Luns - Van der Velden Advocaten

Bijzonder om zoveel vertrouwen te hebben in iemand die je nooit hebt ontmoet. Dat geldt wat ons betreft voor Nicole de Lange en Astrid Verburg van TOP HR desk. Uitstekende HR-adviseurs, ook in deze onzekere coronaperiode.

In vijf jaar tijd is ons advocatenkantoor gegroeid van een tweemansbedrijf naar een grotere organisatie. Eerst deden mijn zakelijke partner en ik de HR-zaken zelf, wat eigenlijk prima ging. Tot we tegen uitval van een medewerker aanliepen en we moesten toegeven dat we dit probleem als strafrechtadvocaten niet konden oplossen. Via onze boekhouder kwamen we in contact met Nicole. Zelfs aan de telefoon hadden we direct een goed gevoel bij haar.

Ze luisterde, vroeg door en verwees ons naar de juiste specialist.
Dit zette aan tot nadenken: misschien werd het tijd om het HR-beheer uit handen te geven.

Ons kantoor werd eigenlijk te groot en te divers om zaken als verlof en verzuim uit de losse pols te regelen.

Dankzij TOP HR desk hebben we nu een goed HR-systeem staan en daar zijn we heel blij mee. Daarnaast kunnen we met uiteenlopende vragen bij Nicole en Astrid terecht. Ze communiceren helder, zijn probleemloos bereikbaar en handelen snel. Wat zij adviseren, doen we en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad.


José van Tunen - Mede-eigenaar WARA Project Framing Europe

Onze nieuwe financieel adviseur bracht ons eind 2018 in contact met TOP HR desk. We waren al een tijd niet tevreden over de service van onze toenmalige HR-Adviseur, bij een groter regionaal kantoor. De beslissing om hiervoor over te stappen naar Astrid en Nicole was dus snel genomen. Inmiddels hebben zij alles rond onze personeels-, verzuim- en salarisadministratie strak georganiseerd, ook digitaal.

Arbeidscontracten zijn aangepast; alles wat nodig is staat erin volgens de wet- en regelgeving. Dat levert ons alles bij elkaar natuurlijk veel tijd en gemak op. Daarnaast beheren onze medewerkers nu zelf online hun vrije dagen. Als dit botst met de vakantie van een collega belandt dit niet meer meteen op mijn bordje, maar lossen ze dat onderling op. Ook bij het vertrek van een werknemer heeft TOP HR desk de touwtjes in handen genomen. Dat scheelde echt kopzorgen.

De begeleiding van Astrid en Nicole is heel professioneel. Op elke vraag krijg ik vlot antwoord en ik voel me daarbij altijd serieus genomen als ondernemer. Voor een zelfs wat lagere prijs dan hiervoor krijgen we duidelijk meer waar voor ons geld.

Het serviceniveau van TOP HR desk is hoger en er valt niet na elk telefoontje een factuur op de mat. 

Kortom, de overstap naar TOP HR desk is voor WARA heel goed uitgepakt. Een prima zet!


Julien Pieterse - Eigenaar Vitalics

Als ondernemer je eerste medewerker in dienst nemen is toch een soort mijlpaal. Iets heel anders dan werken met een flexibele schil, wat ik al jaren gewend was bij Vitalics. Toen ik overwoog om een veelbelovende stagiaire een baan aan te bieden, kreeg ik van Astrid vooraf al wat nuttige tips. Net rond die tijd startten Nicole en Astrid met TOP HR desk en de service die ze aanboden leek me wel handig.

Maar hóe handig werd me pas later echt goed duidelijk. Letterlijk alles was nieuw voor me en Astrid en Nicole introduceerden me stap voor stap in de wereld van het werkgeverschap. Opstellen van het arbeidscontract, overmaken van salaris en op tijd de juiste hoeveelheid loonbelasting betalen.

In het begin stuurden ze me daarvoor zelfs reminders. Nu zijn ze vooral mijn adviseur en kan ik hen alle vragen op personeelsgebied stellen. Bijvoorbeeld over contractaanpassingen bij verlenging. Ze weten precies wat logisch is en wat je mag verwachten van een medewerker.

Een superservice voor een heel betaalbare vaste prijs per maand per medewerker.

De kans is groot dat ik op termijn voor Vitalics nog meer personeel ga aannemen en dat laat ik administratief zeker weer door TOP HR desk organiseren.


Personal Training Company

Voor een bedrijf als PTC, met zeven medewerkers, is de hr-oplossing van TOP HR desk in alle opzichten heel praktisch. Ik kan makkelijk bij Astrid en Nicole aankloppen met kleine en grote vragen over arbeidsrecht, contracten, ziek personeel, kortom al die zaken waar je als werkgever hoofdpijn van kunt krijgen. Je weet wel dat het beter geregeld moet worden, maar het komt er vaak niet van. En nu gebeurt het dus gewoon. Snel en goed.